Update: In console logs I’ve got the next error related to zoom file zoomus-websdk-zoommtgMain.umd.min.js : ZoomMeetingPage.tsx:88 INF: ZoomMeetingPage: zoom successful init zoomus-websdk-zoommtgMain.umd.min.js:2 Error: the next main task [function(e){var t=e.taskProps;if(null===t||void 0===t||!t.joinTest||function(e){return!!(0,c.XT)(e.signature)||(console.error("You can not start test meeting when use joinTest, need change role=0 to retry it."),(0,r.H4)("joinMeetingFail",{detail:{method:"join",status:!1,result:null}}),(0,r.MJ)(a.r0,{data:{meetingStatus:3}}),(0,u.yY)(),!1)}(t)){var n;if(!i.A7.join)return n=Object.assign({method:"join",status:!1,data:t},(0,r.Rf)(ZoomMtg.errorCodes.FREQUENT_CALL)),(0,o.Dl)({loginData:n,dispatch:null}),(0,o.OQ)({loginData:n}),t.error(n,!0),!1;var s=setInterval((function(){var e=ZoomMtg.wasm,i=e.audio,a=e.video;i&&a&&(clearInterval(s),l(t)),(d+=1)>=400&&(clearInterval(s),n=Object.assign({method:"join",status:!1,result:""},(0,r.Rf)(ZoomMtg.errorCodes.WASM_FAIL)),(0,o.OQ)({loginData:n}),d=0)}),300);(0,r.H4)("preJoinMeeting",{detail:""}),(0,r.MJ)(a.Bw,{data:a.E8(a.po.sdkCallJoin)}),(0,r.MJ)(a.r0,{data:{meetingStatus:1}}),i.A7.join=!1,setTimeout((function(){i.A7.join=!0}),i.$u.join)}}] is not the expected [function(e){var t=e.taskProps;return(0,l.G8)(t,"init")?"leaveUrl"in t&&/^#.*?/.exec(t.leaveUrl)?(console.warn("you must be set leaveUrl to other page, not #*** !!!"),!1):(sessionStorage.setItem("showLogin",""),"boolean"!==typeof t.debug&&(t.debug=ZoomMtg.meetingConfig.debug),"boolean"!==typeof t.patchJsMedia&&(t.patchJsMedia=ZoomMtg.meetingConfig.patchJsMedia),"boolean"!==typeof t.customizeUI&&(t.customizeUI=ZoomMtg.meetingConfig.customizeUI),"string"!==typeof t.webEndpoint&&(t.webEndpoint=ZoomMtg.meetingConfig.webEndpoint),"boolean"!==typeof t.isShowJoiningErrorDialog&&(t.isShowJoiningErrorDialog=ZoomMtg.meetingConfig.isShowJoiningErrorDialog),"string"!==typeof t.leaveUrl&&(t.leaveUrl=ZoomMtg.meetingConfig.leaveUrl),"boolean"!==typeof t.disableWaitingReturn&&(t.disableWaitingReturn=ZoomMtg.meetingConfig.disableWaitingReturn),"boolean"!==typeof t.leaveRedirect&&(t.leaveRedirect=ZoomMtg.meetingConfig.leaveRedirect),"boolean"!==typeof t.showMeetingHeader&&(t.showMeetingHeader=ZoomMtg.meetingConfig.showMeetingHeader),"boolean"!==typeof t.disableInvite&&(t.disableInvite=ZoomMtg.meetingConfig.disableInvite),"boolean"!==typeof t.disableCallOut&&(t.disableCallOut=ZoomMtg.meetingConfig.disableCallOut),"boolean"!==typeof t.disableRecord&&(t.disableRecord=ZoomMtg.meetingConfig.disableRecord),"boolean"!==typeof t.disableRecord&&(t.disableRecord=ZoomMtg.meetingConfig.disableRecord),"boolean"!==typeof t.audioPanelAlwaysOpen&&(t.audioPanelAlwaysOpen=ZoomMtg.meetingConfig.audioPanelAlwaysOpen),"boolean"!==typeof t.showPureSharingContent&&(t.showPureSharingContent=ZoomMtg.meetingConfig.showPureSharingContent),"object"!==h(t.xmppConfig)&&(t.xmppConfig=ZoomMtg.meetingConfig.xmppConfig),"boolean"!==typeof t.isSupportAV&&(t.isSupportAV=ZoomMtg.meetingConfig.isSupportAV),"boolean"!==typeof t.videoDrag&&(t.videoDrag=ZoomMtg.meetingConfig.videoDrag),"boolean"!==typeof t.videoHeader&&(t.videoHeader=ZoomMtg.meetingConfig.videoHeader),"boolean"!==typeof t.screenShare&&(t.screenShare=ZoomMtg.meetingConfig.screenShare),"boolean"!==typeof t.isSupportChat&&(t.isSupportChat=ZoomMtg.meetingConfig.isSupportChat),"boolean"!==typeof t.isSupportSimulive&&(t.isSupportSimulive=ZoomMtg.meetingConfig.isSupportSimulive),"boolean"!==typeof t.isSupportQA&&(t.isSupportQA=ZoomMtg.meetingConfig.isSupportQA),"boolean"!==typeof t.isSupportCC&&(t.isSupportCC=ZoomMtg.meetingConfig.isSupportCC),"boolean"!==typeof t.isSupportSharing&&(t.isSupportSharing=ZoomMtg.meetingConfig.isSupportSharing),"boolean"!==typeof t.isSupportPolling&&(t.isSupportPolling=ZoomMtg.meetingConfig.isSupportPolling),"boolean"!==typeof t.isSupportBreakout&&(t.isSupportBreakout=ZoomMtg.meetingConfig.isSupportBreakout),"boolean"!==typeof t.isSupportNonverbal&&(t.isSupportNonverbal=ZoomMtg.meetingConfig.isSupportNonverbal),"boolean"!==typeof t.isLockBottom&&(t.isLockBottom=ZoomMtg.meetingConfig.isLockBottom),"string"!==typeof t.inviteUrlFormat&&(t.inviteUrlFormat=ZoomMtg.meetingConfig.inviteUrlFormat),"string"!==typeof t.helper&&(t.helper=ZoomMtg.meetingConfig.helper),t.meetingInfo instanceof Array||(t.meetingInfo=ZoomMtg.meetingConfig.meetingInfo),"boolean"!==typeof t.disableVoIP&&(t.disableVoIP=ZoomMtg.meetingConfig.disableVoIP),"boolean"!==typeof t.disableReport&&(t.disableReport=ZoomMtg.meetingConfig.disableReport),"boolean"!==typeof t.disableCORP&&(t.disableCORP=ZoomMtg.meetingConfig.disableCORP),"boolean"!==typeof t.disableJoinAudio&&(t.disableJoinAudio=ZoomMtg.meetingConfig.disableJoinAudio),"boolean"!==typeof t.enableCustomizeJoin&&(t.enableCustomizeJoin=ZoomMtg.meetingConfig.enableCustomizeJoin),"boolean"!==typeof t.disablePictureInPicture&&(t.disablePictureInPicture=ZoomMtg.meetingConfig.disablePictureInPicture),"boolean"!==typeof t.disableZoomPhone&&(t.disableZoomPhone=ZoomMtg.meetingConfig.disableZoomPhone),"boolean"!==typeof t.leaveOnPageUnload&&(t.leaveOnPageUnload=ZoomMtg.meetingConfig.leaveOnPageUnload),"boolean"!==typeof t.disablePreview&&(t.disablePreview=ZoomMtg.meetingConfig.disablePreview),"boolean"!==typeof t.enableHD&&(t.enableHD=ZoomMtg.meetingConfig.enableHD),"boolean"!==typeof t.enableFullHD&&(t.enableFullHD=ZoomMtg.meetingConfig.enableFullHD),"string"!==typeof t.externalLinkPage&&(t.externalLinkPage=ZoomMtg.meetingConfig.externalLinkPage),"onRetryCallback"in t?"function"!==typeof t.onRetryCallback&&(console.warn("onRetryCallback not function"),t.onRetryCallback=!1):t.onRetryCallback=!1,"onExitWaitingRoomCallback"in t?"function"!==typeof t.onExitWaitingRoomCallback&&(console.warn("onExitWaitingRoomCallback not function"),t.onExitWaitingRoomCallback=!1):t.onExitWaitingRoomCallback=!1,"onInviteSearchZoomPhoneCallback"in t?"function"!==typeof t.onInviteSearchZoomPhoneCallback&&(console.warn("onExitWaitingRoomCallback not function"),t.onInviteSearchZoomPhoneCallback=!1):t.onInviteSearchZoomPhoneCallback=!1,"string"===typeof t.sharingMode||["both","fit","original"].includes(t.sharingMode)||(t.sharingMode=ZoomMtg.meetingConfig.sharingMode),"loginWindow"in t&&"width"in t.loginWindow&&"height"in t.loginWindow&&"number"===typeof t.loginWindow.width&&"number"===typeof t.loginWindow.height?t.loginWindow={width:t.loginWindow.width,height:t.loginWindow.height}:t.loginWindow=ZoomMtg.meetingConfig.loginWindow,t.isSupportAV=function(){var e=navigator.userAgent.toLowerCase();return!/(msie|trident)/.test(e)}()&&t.isSupportAV,t.isShowJoiningErrorDialog||(t.disablePreview=!0),t.isSupportAV&&"function"===typeof AudioWorklet||(t.disablePreview=!0),(0,l.dT)(t),ZoomMtg.currentMeetingInfo.status="init",i.i.notifyConnectorZoomMsg(o.X0.UI,r.wS,t),t.leaveUrl=(0,u.N$)(t.leaveUrl),Object.assign(a.default,{debug:t.debug,patchJsMedia:t.patchJsMedia,disableVoIP:t.disableVoIP,helperPath:t.helper,showJoinAudio:!t.disableJoinAudio,disableReport:t.disableReport,enableCustomizeJoin:t.enableCustomizeJoin,disableInvite:t.disableInvite,disableRecord:t.disableRecord,disableCallOut:t.disableCallOut,showPreview:!t.disablePreview,disablePreview:t.disablePreview,disableJoinAudio:t.disableJoinAudio,disablePictureInPicture:t.disablePictureInPicture,disableZoomPhone:t.disableZoomPhone,leaveOnPageUnload:t.leaveOnPageUnload,disableCORP:t.disableCORP,meetingInfo:t.meetingInfo,customizeUI:!0,customerFunc:{success:function(){},error:function(){}},webEndpoint:t.webEndpoint,rwcEndpoint:t.rwcEndpoint,leaveUrl:t.leaveUrl,baseUrl:t.webEndpoint,leaveRedirect:t.leaveRedirect,disableWaitingReturn:t.disableWaitingReturn,isSupportAV:t.isSupportAV&&a.default.isSupportAV&&"object"===("undefined"===typeof WebAssembly?"undefined":h(WebAssembly))&&"function"===typeof Worker,isSupportChat:t.isSupportChat,xmppConfig:t.xmppConfig,videoDrag:t.videoDrag,videoHeader:t.videoHeader,sharingMode:t.sharingMode,screenShare:t.screenShare,isSupportQA:t.isSupportQA,isSupportPolling:t.isSupportPolling,isSupportBreakout:t.isSupportBreakout,isSupportNonverbal:t.isSupportNonverbal,isLockBottom:t.isLockBottom,isSupportCC:t.isSupportCC,isSupportSharing:t.isSupportSharing,VideoHd:t.enableHD?1:0,enableHD:t.enableHD,enableFullHD:t.enableFullHD,onRetryCallback:t.onRetryCallback,onExitWaitingRoomCallback:t.onExitWaitingRoomCallback,onInviteSearchZoomPhoneCallback:t.onInviteSearchZoomPhoneCallback,isShowJoiningErrorDialog:t.isShowJoiningErrorDialog,loginWindow:t.loginWindow,inviteUrlFormat:t.inviteUrlFormat,externalLinkPage:t.externalLinkPage,helperSize:{width:600,height:450},defaultView:t.defaultView,showMeetingHeader:t.showMeetingHeader,showInviteFunction:!t.disableInvite,showCallOut:!t.disableCallOut,showRecord:!t.disableRecord,audioPanelAlwaysOpen:t.audioPanelAlwaysOpen,hideShareAudioOption:t.hideShareAudioOption,userMeetingInfo:t.meetingInfo}),t.showPureSharingContent&&Object.assign(a.default,{showPureSharingContent:t.showPureSharingContent,showJoinDialog:!1}),t.defaultView&&c.IO[t.defaultView]&&c.IO[t.defaultView]===c.jQ&&Object.assign(a.default,{UI:{videoLayout:c.jQ}}),(0,s.ft)(t.externalLinkPage),i.i.notifyConnectorZoomMsg(o.X0.UI,r.Bw,(0,r.E8)(r.po.sdkCallInit)),void(0,u.aY)({detail:t},"init")):(console.warn("Init invalid parameter !!!"),!1)},function i(){return r.Task.run({optionalTask:o.taskCheckRootNode})},function i(){return r.Task.run({optionalTask:o.taskHandleRouter})},function i(){return r.Task.run({optionalTask:o.taskInitLogManager})},function(){var e=(0,l._f)();if(!e){if((0,l.bv)().includes(e))return;window.i18n.load("","en-US")}}]. at e.mainTaskAction (zoomus-websdk-zoommtgMain.umd.min.js:2:191607) at zoomus-websdk-zoommtgMain.umd.min.js:2:192203 'tasks error' _tools_display__WEBPACK_IMPORTED_MODULE_1__.globalConsole.<computed> @ consoleObservable.js:30 overrideMethod @ console.js:273 (anonymous) @ zoomus-websdk-zoommtgMain.umd.min.js:2 Promise.catch (async) e.run @ zoomus-websdk-zoommtgMain.umd.min.js:2 s @ zoomus-websdk-zoommtgMain.umd.min.js:2 (anonymous) @ zoomus-websdk.umd.min.js:2 Promise.then (async) (anonymous) @ zoomus-websdk.umd.min.js:2 startMeeting @ ZoomMeetingPage.tsx:82 (anonymous) @ ZoomMeetingPage.tsx:65 fulfilled @ tslib.es6.js:73 Promise.then (async) step @ tslib.es6.js:75 (anonymous) @ tslib.es6.js:76 __awaiter @ tslib.es6.js:72 (anonymous) @ ZoomMeetingPage.tsx:59 (anonymous) @ ZoomMeetingPage.tsx:70 commitHookEffectListMount @ react-dom.development.js:23150 commitPassiveMountOnFiber @ react-dom.development.js:24926 commitPassiveMountEffects_complete @ react-dom.development.js:24891 commitPassiveMountEffects_begin @ react-dom.development.js:24878 commitPassiveMountEffects @ react-dom.development.js:24866 flushPassiveEffectsImpl @ react-dom.development.js:27039 flushPassiveEffects @ react-dom.development.js:26984 commitRootImpl @ react-dom.development.js:26935 commitRoot @ react-dom.development.js:26682 performSyncWorkOnRoot @ react-dom.development.js:26117 flushSyncCallbacks @ react-dom.development.js:12042 (anonymous) @ react-dom.development.js:25651 Show 20 more frames Show less segment.ts:38 INF: Web Analytics Track => Zoom Meeting Init {result: 'success', system: 'Alexis Web'} ZoomMeeting InitZoom js_media.min.js:1 VP9?: true AMD?: false AMDdecodecheck: true isenbaleHD:true enable720p?: true capacityfor720: false zoomus-websdk-zoommtgMain.umd.min.js:2 destroy SDK _tools_display__WEBPACK_IMPORTED_MODULE_1__.globalConsole.<computed> @ consoleObservable.js:30 overrideMethod @ console.js:273 d @ zoomus-websdk.umd.min.js:2 A @ zoomus-websdk.umd.min.js:2 value @ zoomus-websdk-zoommtgMain.umd.min.js:2 (anonymous) @ zoomus-websdk-zoommtgMain.umd.min.js:2 (anonymous) @ index.js:16 Ge @ zoomus-websdk-zoommtgMain.umd.min.js:2 Ze @ zoomus-websdk-zoommtgMain.umd.min.js:2 t._onMessage @ zoomus-websdk-zoommtgMain.umd.min.js:2 Show 5 more frames Show less